دکتر فوق تخصص ایمپلنت دندان در تهران
نوشته شده توسط : کلینیک ایمپلنت دکتر والا

دکتر فوق تخصص ایمپلنت دندان در تهران

با پیشرفت علم دندانپزشکی،ایمپلنت های دندانی جایگزین مناسبی برای دندان های از دسته رفته هستند به عبارتی دیگر ایمپلنت دندان در مقایسه با پروتزهای دندانی (دندان مصنوعی) ،مقاومت بالاتری دارند و بسیار طبیعی تر می باشند و نکته مهمتر اینکه با کاشت ایمپلنت دندان به راحتی از دندان های خود استفاده مکنید و هیچ ناراحتی و مشکلی ندارید زیرا ایمپلنت دندان همانند دندان های طبیعی کارایی دارند.

مهمترین مرحله برای کاشت ایمپلنت دندان در تهران انتخاب متخصص ایمپلنت دندان است به عبارتی دیگر دکتر فوق تخصص ایمپلنت دندان بایستی کاشت ایمپلنت را انجام دهد تا این روش درمانی موثر باشد و به شکست نخورد.

ایمپلنت دندان چیست؟

اختراع ایمپلنت دندان یکی از مهم ترین پیشرفت ها در تاریخ دندانپزشکی بوده است. روشی ایمن و موثر برای جایگزینی دندان ها اکنون به این معنی است که حتی برای کسانی که بیست سال یا بیشتر از دندان های مصنوعی استفاده می کنند، غذا خوردن راحتر و لبخندی زیباتر می تواند فوق العاده باشد.

در واقع مزایای کاشت ایمپلنت دندان طیف گسترده ای را شامل می شود: از بهبود ظاهر و اعتماد به نفس تا احساس کاملاً جدید رفاه و لذت متحول شده از لذت های ساده زندگی.

ایمپلنت‌های دندانی برای ایجاد پایه‌ای برای دندان‌های جایگزینی طراحی شده‌اند که ظاهر، احساس و عملکردی مانند دندان‌های طبیعی دارند. بیمارانی که دندان‌های خود را از دست داده‌اند، با علم به اینکه دندان‌ها طبیعی به نظر می‌رسند و خطوط صورت حفظ می‌شوند، توانایی خوردن تقریباً هر چیزی و لبخند زدن با اعتماد به نفس را دوباره به دست می‌آورند.

ما درک می کنیم که دندان ها، لبخند و نیازهای هر بیمار منحصر به فرد است. در کلینیک تخصصی ایمپلنت دندان دکتر والا در تهران، تنها تمرکز ما روی کاشت تخصصی ایمپلنت دندان است و دارای پیشرفته ترین فناوری های دندانپزشکی می باشیم.

ایمپلنت دندان در تهران

شرایط کاشت ایمپلنت دندان در تهران

اگر دندان های از دست رفته یا دندان هایی دارید که نیاز به کشیدن و برداشتن دارند، کاشت ایمپلنت دندان یک گزینه درمانی ایده آل برای جایگزینی دائمی دندان های شما است. انواع شرایطی که ایمپلنت های دندانی می توانند جایگزین شوند عبارتند از:

  • یک دندان از دست رفته
  • چندین دندان از دست رفته در چندین ناحیه یا با هم در یک ردیف
  • تمام دندان های از دست رفته روی فک یا فک بی دندانی با استفاده از پروتز کامل
  • دندان های ضعیف ناشی از بیماری لثه منجر به لق شدن دندان ها یا آسیب قابل توجهی به دندان ها در اثر تراشه می شود، اتفاقی که دیگر قابل ترمیم نیست

 

تک دندان از دست رفته

تک دندانی که کشیده شده است ممکن است با روکش ایمپلنت دندان جایگزین شود. دندان از دست رفته باید جایگزین شود تا از تحلیل استخوان جلوگیری شود و دندان‌های اطراف به شکافی که می‌تواند باعث کج شدن دندان‌ها می‌شود تغییر نکند، رفع آن پیچیده‌تر خواهد بود.

چند دندان از دست رفته

اگر 3 یا چند دندان از دست رفته با هم در یک ناحیه وجود داشته باشد، بریج های ایمپلنت دندانی برای صرفه جویی در هزینه، شکاف های از دست رفته را با پست های ایمپلنت کمتر جایگزین می کنند. 3 شکاف از دست رفته با 2 ایمپلنت و بریج 3 واحدی یا برای 4 دندان از دست رفته جلویی با 2 ایمپلنت و 4 یونیت بریج جایگزین می شود.

همه دندان های از دست رفته

اگر از پروتزهای کامل معمولی استفاده می کنید، ایمپلنت های دندانی می توانند کیفیت زندگی شما را در جویدن، صحبت کردن و ظاهر بهتر بهبود بخشند. دندان های از دست رفته کامل فک را می توان با پروتزهای دارای ایمپلنت، پل های دندانی All-on-4 یا فک کامل درمان کرد.

 

پیش بینی ضعیف دندان ها (فرورفتگی لثه)

بیماری‌های شدید لثه می‌تواند باعث تحلیل رفتن دندان‌ها شود که باعث لق شدن دندان‌ها می‌شود و نیاز به تعویض دندان‌ها دارد. دندان های فرسوده، آسیب دیده یا شکسته که دیگر قابل ترمیم نیستند، ممکن است با ایمپلنت دندان درمان شوند.

کاشت ایمپلنت دندان در تهران

کلینیک ایمپلنت دندان در تهران

در مرکز ایمپلنت دندان دکتر والا، متخصصین دندانپزشکی با بهره مندی از دانش بالا و تخصص و تجربه بهترین ایمپلنت های دندان از برند های کره ای،آلمانی،سوییسی و سوییسی- برزیلی با قیمت های مناسب برای بیماران خود استفاده می کنند.قبل از کاشت ایمپلنت دندان با بیماران مشاوره پزشکی انجام میشود و با توجه به مقاومت لثه و سن بیمار،ایمپلنت دندان انتخاب میشود.





:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 فروردين 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: